بازدید : 18 مرتبهدر آستانه پنجمین سالگرد مادریم برایتان می نویسم... 5سال از اولین دیدار زمینی مان گذشت. دیداری که ما را همنشین همیشگی کرد . دیداری که شادی و غم ما را به هم گرهی ماندگار زد. از آن روز که دختری با موهای خرمایی و پسری با چشمان درخشان را در آغوشم قرار دادن 5سال گذشت. امیرعل شاهزاده قلبم...
ما را در سایت شاهزاده قلبم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 14:37